ОГОЛОШЕННЯ
ОГОЛОШЕННЯ
Черняхівська районна рада оголошує про проведення повторного конкурсного відбору кандидатури на заміщення вакантної посади директора комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Черняхівської районної ради Житомирської області (далі – ІРЦ).
Основні напрями діяльності установи: забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі у професійно-технічних навчальних закладах, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами, надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження.
Кваліфікаційні вимоги:
- вища освіта не нижче ступеня магістра або освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста за спеціальністю "Спеціальна освіта", "Корекційна освіта", "Дефектологія", "Психологія" та стаж роботи не менше п'яти роківза фахом.
Умови оплати праці:
- посада директора ІРЦ прирівнюється до посад педагогічних працівників. Директор ІРЦ призначається за конкурсом на заміщення вакантної посади строком на три роки. Права, обов’язки і відповідальність директора ІРЦ, умови його матеріального забезпечення, інші умови найму визначаються контрактом.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:
- заяву про участь у конкурсі;
- особистий листок з обліку кадрів;
- автобіографію;
- копію диплома про освіту;
- копію паспорта;
- письмову згоду на обробку персональних даних;
- попередження про спеціальні обмеження;
- фотографії розміром 6*4;
- копію трудової книжки;
- е-декларацію;
- інші документи, передбачені чинним законодавством (бізнес-план, програма діяльності тощо).
Документи надсилаються на поштову та електронну адресу або подаються персонально до відділу освіти райдержадміністрації (Житомирська обл., смт.Черняхів, майдан Рад, 2) протягом 20 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору. Телефон для довідок 4-15-47, 4-16-49