ДОСКОНАЛІСТЬ ДОСЯГАЄТЬСЯ НЕ ТОДІ, КОЛИ ВЖЕ НЕМА ЧОГО ДОДАТИ, А КОЛИ ВЖЕ НІЧОГО НЕ МОЖНА ВІДНЯТИ

Черняхівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів сьогодні – це якісний навчально-виховний процес, високий рівень педагогічної майстерності вчителів, змістовний виховний простір школи, комфортне оточення для дитини, участь у благодійних і грантових проектах, авторська система роботи з обдарованими учнями, конструктивна співпраця з батьками і громадськістю селища, активний пошук внутрішкільних методичних резервів для постійного режиму розвитку навчального закладу. Законами шкільного життя у нас є можливість вибору кожним учнем індивідуальної освітньої траєкторії у відповідності до рівня навчальних досягнень, змістовне проживання у школі кожного дня кожним учасником навчально-виховного процесу, створення умов для реалізації вихованцями своїх здібностей та уподобань у цікавих урочних та позаурочних заходах. Основний вектор реалізації поставлених завдань – розвиток і удосконалення системи управління школою. Управлінське кредо при цьому : «Ми не намагаємось стати кращими за інших, ми прагнемо завтра стати кращими за нас сьогоднішніх». Дбаємо, щоб освітній простір нашої школи був змістовним і якісним.

Один із шляхів розвитку освітнього простору нашого навчального закладу є удосконалення системи еколого-натуралістичної освіти. Методи, форми, технології її реалізації ґрунтуються на співпраці та взаємодії учительського і учнівських колективів, обслуговуючого персоналу школи, батьків учнів та жителів селища, благодійних фондів та громадських організацій. Ми ставимо за мету створити таке виховне середовище у школі, в якому кожна дитина відчуватиме відповідальність за те, що її оточує, займатиме стійку екологічну позицію, навчиться самостійно вирішувати щоденні завдання по догляду за рослинами, дбатиме про довкілля, відчуватиме красу природи та розвиватиме естетичні смаки. Ми намагаємось ввести учня до чарівного світу природи, щоб «серце відгукнулось на красу» , щоб діти стали добрішими і один до одного. Цю роботу ведемо системно і бачимо вже певні її позитивні результати.

У школі працюють творчі вчителі – природничники, які очолюють цю ділянку роботи – Ольга Василівна Білоус, Олена Миколаївна Герасимчук, Ігор Сергійович Гарбарчук, Григорій Дмитрович Жидецький. Це люди, які і вміють, і можуть, і хочуть працювати, за що я, як керівник, вдячна їм. За останні роки нами успішно реалізовано кілька колективних еколого - натуралістичних довготривалих проектів, серед яких найбільш яскраві – «Нарцис» по зміні ландшафтного дизайну шкільної території, «Зимова феєрія» по створенню зимового саду у приміщенні школи. Учні і вчителі активні учасники експедицій і конкурсів екологічного спрямування. Серйозно займаємось збереженням та примноженням зелених насаджень на території школи та селища. Плекаємо липову та бузкову алеї, які висаджені біля школи, набирають життєдайної сили наш калиновий гайок та ромашкова галявина, ростуть і міцніють туї і горобини, квітнуть лілійники і чудові іриси. Залучаємо школярів до науково-дослідницької діяльності, тим паче, що школа має унікальну історію. Саме в нашій школі зароджувався юннатівський рух на Черняхівщині, були у свій час зразкові навчально-дослідні ділянки і кролеферма, а шкільний сад не тільки радував квітом і стиглими яблуками, але й залишився в пам¢яті черняхівців як один із найкращих і мальовничих куточків селища. Мабуть, так розпорядилася доля, що нове приміщення школи, будівництво якого завершується саме на тих місцях, і прилегла до школи територія має теж стати окрасою Черняхова, і обов¢язково буде такою окрасою ! Ми не тільки віримо в це, але і постійно будемо втілювати мрії в життя. А ще, ця робота надзвичайно згуртовує нашу шкільну родину, формує особистість учня за умов родинно-шкільного виховання на засадах любові до природи, їх екологічну культуру та мислення, здійснює просвітницьку діяльність, додає авторитету школі серед жителів нашого мікрорайону, які залюбки прогулюються територією школи. Наша школа має свій неповторний імідж серед навчальних закладів. Ми завжди радо зустрічаємо гостей. У нас неодноразово проводяться всеукраїнські, обласні, районні семінари, практикуми, майстер-класи з досвіду роботи напрацьованого колективом школи. Ми йдемо вперед і наша хода впевнена та рішуча.

Г.М.Шлапак,

/Files/images/IMG_3525.jpg





директор Черняхівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Кiлькiсть переглядiв: 356

Учитель року 2020 "Учитель року - 2020"

Інформація про проведення І (зонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у Черняхівському районі

1. Відділ освіти Черняхівської районної державної адміністрації

2. Дата проведення - 26-29 листопада 2019 року

3. Загальна кількість учасників - 17

4. Кількість учасників по номінаціях:

«Зарубіжна література» - 4

«Історія» - 4

«Початкова освіта» - 6

«Хімія» - 3

Із них:

Спеціалістів - 1

спеціалістів І категорії - 5

спеціалістів ІІ категорії - 2

спеціалістів вищої категорії - 9

Мають педагогічне звання (прізвище, ім’я, по батькові): «старший учитель» - осіб – 5 ; «учитель-методист»__1__осіб.

«Учитель-методист»: Столярчук Тетяна Петрівна

«Старший учитель»: Собченко Тетяна Дмитрівна, Осадча Ірина Володимирівна, Оникійчук Ольга Іванівна, Дзюблик Наталія Сергіївна, Король Володимир Євгенович.

5. Переможці І туру (прізвище, ім’я, по батькові, назва навчального закладу):

«Зарубіжна література» Столярчук Тетяна Петрівна – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.

«Історія» - Іщенко Сергій Володимирович – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.;

«Початкова освіта» - Мелешко Яніна Юріївна – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.;

«Хімія» - Гарбарчук Ігор Сергійович – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.

6. Переможці І туру, які братимуть участь у ІІ (обласному) турі (прізвище, ім’я, по батькові, назва навчального закладу ):

«Зарубіжна література» Столярчук Тетяна Петрівна – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.

«Історія» - Іщенко Сергій Володимирович – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.;

«Початкова освіта» - Мелешко Яніна Юріївна – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.;

«Хімія» - Гарбарчук Ігор Сергійович – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Дата останньої зміни 24 Червня 2020

Цей сайт безкоштовний!