Вона карбує грані дитячого успіху

Хто з батьків не мріє, щоб його дитина знайшла себе в житті, стала успішною? Який педагог не хотів би оволодіти технологією, яка б дозволила сформувати таких особистостей?

Дорошенко Галина Василівна, вчитель біології та хімії, заступник директора з НМР Троковицького природничо-екологічного ліцею глибоко переконана, що саме учнівська науково-дослідницька діяльність і є шляхом до життєвого успіху.

Зростаючий інтерес старшокласників до науки, зміни в сучасній освіті та набуття нового статусу навчального закладу стали вирішальними в організації науково-дослідницької діяльності учнів, що посіла в ліцеї чільне місце.

Галина Василівна Дорошенко та її колеги - вчителі - природничники створюють умови для розвитку пізнавальної активності школярів, що позитивно впливає на їх інтелект, дозволяє організувати самостійну творчу діяльність з урахуванням індивідуальних особливостей та нахилів. Головне правило участі учнів у науково-дослідницькій роботі – це бажання, захоплення, натхнення, творча праця, а ще любов, довіра і повага до улюбленого педагога.

Кожного року учні ліцею під керівництвом Галини Василівни долучаються до науково-дослідницької діяльності. Їх роботи вирізняються глибиною розкриття теми, підбором ефективних методів дослідження, актуальною тематикою.

А допомагає в цьому співпраця з науковцями Житомирських вишів. Такий вид діяльності спонукає до постійного розвитку учнів, розвиває їх мислення до більш високих рівнів, додає широти світогляду, налаштовує на серйозну і сумлінну працю, адже юні дослідники відчувають себе залученими до особливого процесу – наукового дослідження. Організовуючи роботу з вихованцями, Галина Василівна не забуває про інтереси учасників навчально – виховного процесу, враховує їх вікові, індивідуальні та інтелектуальні можливості. Для спостереження та дослідження педагог допомагає добирати такі об’єкти та явища, які найбільш типові і характерні для місцевості та умов, де проживають дослідники, доступні для систематичних і регулярних спостережень, а, отже, обов’язково будуть використані в навчальному процесі для формування світогляду, логічного мислення, дозволять удосконалити практичні вміння і навички.

Полісся – це зона, в якій населення здебільшого займається вирощуванням сільськогосподарських культур, тому більшість випускників пов’язує своє майбутнє з землею. Вони мріють стати новими українцями – заможними та успішними. Знають, що сучасне життя вимагає від них інноваційних підходів і до обробітку ґрунтів, і до вирощування сільськогосподарської продукції, а врешті й до всього, з чим вони пов’язані. Випускники ліцею по закінченню 9, 11 класів вступають в Житомирський агроколедж, продовжують навчання в агроакадемії. Я впевнена, що знання, отримані учнями в школі, доповнені науково-дослідницькою діяльністю, подальше професійне зростання у середніх та вищих навчальних закладах, дозволять нашим випускникам бути конкурентоспроможними спеціалістами на ринку праці.

Ірина Володимирівна Осадча ,

заступник директора з виховної роботи

Чергова відзнака

Пріоритетом педагогічного колективу Троковицького природничо-екологічного ліцею є робота з обдарованими дітьми, що надає можливості реалізувати індивідуальні творчі потреби вихованців.

Різноманітні конкурси – це «майданчики», де школярі можуть проявити себе і продемонструвати свої знання. Правильно організована діяльність педагога моделює успіх учнів.

На шпальтах цієї газети не раз відмічали досягнення юних дослідників Троковицького ліцею. Вже вкотре чергову відзнаку на обласному рівні конкурсу «Мій рідний край – моя земля» отримала дослідницька робота учениці 11 класу ліцею Ольги Подгорної та її керівника Галини Василівни Дорошенко. Дівчина представила цікаві матеріали на тему: «Сортовивчення перцю», які стали одні із кращих в розділі «Генетика та селекція».

А передувала цим здобуткам учениці постійна увага педагога на формування ставлення вихованця до ціннісних основ життя: добро, краса, людина, природа, праця. А інтерес до вивчення природничих наук став найважливішим стимулом до пізнання навколишнього світу, що і породило бажання досліджень. Ользі певним чином пощастило: в природничо-екологічному ліцеї відведено більше уроків на її улюблені предмети.

Чергова відзнака – це результат копіткої праці, що складалася з опрацювання теоретичної частини (спеціальної літератури про агротехніку вирощування даної сільськогосподарської культури) та практичної ( вміння та навички правильно виконувати роботи по догляду за досліджуваною культурою, вміння вести фенологічні спостереження протягом всього вегетаційного періоду рослини).

Кліматичні умови змінюються, літо стає дедалі жаркіше й дає змогу впевнено займатися вирощуванням таких культур, які раніше не були характерні для зони Полісся, як-от перець, баштанні культури. Радіє юний селекціонер, більше можливостей для досліджень.

В цьому році Ольга – випускниця. Впевнені, що здобутки дівчини у науково-дослідницькій діяльності стануть сходинками до її успіху в дорослому житті.

Кiлькiсть переглядiв: 293

Учитель року 2020 "Учитель року - 2020"

Інформація про проведення І (зонального) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2020» у Черняхівському районі

1. Відділ освіти Черняхівської районної державної адміністрації

2. Дата проведення - 26-29 листопада 2019 року

3. Загальна кількість учасників - 17

4. Кількість учасників по номінаціях:

«Зарубіжна література» - 4

«Історія» - 4

«Початкова освіта» - 6

«Хімія» - 3

Із них:

Спеціалістів - 1

спеціалістів І категорії - 5

спеціалістів ІІ категорії - 2

спеціалістів вищої категорії - 9

Мають педагогічне звання (прізвище, ім’я, по батькові): «старший учитель» - осіб – 5 ; «учитель-методист»__1__осіб.

«Учитель-методист»: Столярчук Тетяна Петрівна

«Старший учитель»: Собченко Тетяна Дмитрівна, Осадча Ірина Володимирівна, Оникійчук Ольга Іванівна, Дзюблик Наталія Сергіївна, Король Володимир Євгенович.

5. Переможці І туру (прізвище, ім’я, по батькові, назва навчального закладу):

«Зарубіжна література» Столярчук Тетяна Петрівна – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.

«Історія» - Іщенко Сергій Володимирович – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.;

«Початкова освіта» - Мелешко Яніна Юріївна – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.;

«Хімія» - Гарбарчук Ігор Сергійович – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.

6. Переможці І туру, які братимуть участь у ІІ (обласному) турі (прізвище, ім’я, по батькові, назва навчального закладу ):

«Зарубіжна література» Столярчук Тетяна Петрівна – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.

«Історія» - Іщенко Сергій Володимирович – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.;

«Початкова освіта» - Мелешко Яніна Юріївна – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.;

«Хімія» - Гарбарчук Ігор Сергійович – Черняхівська ЗОШ І-ІІІ ст.

Дата останньої зміни 24 Червня 2020

Цей сайт безкоштовний!